To εκρηκτικό Galaxy Note 7 έφερε πτώση στις πωλήσεις της Samsung παγκοσμίως και όσοι νομίσατε ότι το iPhone 7 θα έπαιρνε σημαντικό μερίδιο των πωλήσεων είστε βαθιά νυχτωμένοι…
Ξεκινάμε από τη Gartner η οποία όπως κάθε τρίμηνο έδωσε στη δημοσιότητα τις πωλήσεις ανά εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο, τώρα έχουμε το τρίτο τρίμηνο του 2016, Ιούλιο – Σεπτέμβριο. Δείτε το γράφημα και τα λέμε παρακάτω.
Πολύ σημαντικά στοιχεία βλέπουμε εδώ:
– H Samsung έχασε μερίδιο 4.4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, την μεγαλύτερη πτώση στην ιστορία της.
– Οι πωλήσεις smartphones της Samsung κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016 ως σύνολο μειώθηκε 14,2% σε ετήσια βάση, χειρότερη επίδοση όλων των εποχών. Η προηγούμενη χειρότερη επίδοση της Samsung ήταν 12,3% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2014. Αν δεν τραβήξει τις πωλήσεις το επερχόμενο Galaxy S8 θα γελάσει ο κάθε πικραμένος…
– Η Apple με το iPhone 7 όχι μόνο δεν επωφελήθηκε από το μέγα κάζο της Samsung με το Note 7, αλλά έριξε το ποσοστό της 1,5% σε σχέση με το περσινό τρίμηνο.
– Η Huawei έρχεται με σταθερά βήματα και θα πάρει σύντομα τη δεύτερη θέση όπως προέβλεψε και ο CEO της. Η απόσταση από την Apple μειώθηκε σχεδόν 50% μέσα σε ένα χρόνο, 2.8% στο φετινό τρίμηνο αντί για 5.3% πέρυσι!
– Οι νικητές από την απώλεια της Samsung ήταν όπως εύκολα καταλάβατε οι Κινέζοι. Άνοδος για Huawei αλλά και τεράστια άνοδος για Oppo και για την BBK, μια Κινέζικη εταιρεία με ειδίκευση στα ηλεκτρονικά είδη, μεταξύ των οποίων και τα smartphones. H ΒΒΚ εμπορεύεται τηλέφωνα κάτω από τα εμπορικά σήματα της Oppo, της Vivo και της OnePlus και συνεργάζεται με μικρότερες Κινέζικες και Ινδικές εταιρείες.
Πού καταλήγουμε;
Οι Κινέζοι καλπάζουν και οποιαδήποτε αναποδιά των κλασικών κατασκευαστών θα την εκμεταλλευτούν υπέρ τους σε χρόνο dt! Θέλετε ακόμα μια πληροφορία;
“Η Κίνα οδήγησε την ανάπτυξη στην αγορά των smartphones κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016”, δήλωσε ο Anshul Gupta, διευθυντής έρευνας της Gartner. “Οι πωλήσεις των smartphones στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 12,4%, και οι πωλητές οι οποίοι εκμεταλλεύονται πλέον με επιτυχία τις ευκαιρίες πωλήσεων είναι η Oppo και η BBK. Στην περίπτωση της Oppo, το 81% των πωλήσεων των smartphones της προέρχονταν από την Κίνα, ενώ της BBK το 89%. Αυτοί οι δύο κατασκευαστές αύξησαν επίσης έντονα το μερίδιο τους στην Ινδία, την Ινδονησία, τη Μαλαισία, την Ταϊλάνδη και τη Ρωσία”, πρόσθεσε.
Θέλετε κάτι περισσότερο για την επέλαση των Κινέζων; Ποιος μπορεί να μιλήσει καλύτερα από τους αριθμούς;